Jubilerende vliegvissers

Tijdens de bindavond op 14 maart 2022,had de vereniging niet één maar twee jubilarissen namelijk:

Ferry Kalter

André Melker

En om deze gebeurtenis te vereeuwigen zijn zij nu in het bezit van de fel begeerde oorkonde.

Zij zijn 25 jaar lid van onze vereniging Glashelder en als bestuur hopen we dat zij nog lang bij onze vereniging zullen blijven.

Zaterdag 6 november 2021

Vandaag hebben we de 2e vis dag in de Corona tijd gehad en hebben leuk gevangen,

Riekus leek wel of hij op snoek aan het vissen was vandaag

de 1e snoek van de dag brak de haak, jammer dus gaan we weer verder.

in de morgen door Richard en Jaap Schouten goed gevist, bijde heren hadden er ruim voldoende, toen naar de koffie en waar we de rest van de dag zonder Jaap Schouten Ed verder gingen,

ik heb bij Jaap Jager even de boel omgebouwd en gezegd dat hij nu ook vis gaat vangen , dat was al snel raak en de 2e ook, toen was Jaap alles kwijt en kon hij ook niets meer vangen.

Riekus en `ik ( Richard ) gingen bijde lekker mooie baarzen zie de foto.

Riekus kon daarna nog 1 snoek haken en ook deze heeft gewonnen draad breuk en vlieg weg, maar op het laatste van de dag kon hij er toch nog 1 snoek vangen.

Het was weer een leuke dag. met een mooie vangsten.

Richard